Komende maandag 28 november om 20.00 uur is er bij de Rabobank de “start” van de organisatie van de Vechtloop 2012, waarvoor wij je – in het bijzonder de Vechtloop vrijwilligers, Weesper deelnemers of ouders daarvan – van harte uitnodigen. Het succes van afgelopen jaren willen we graag voortzetten en daar is ook jullie bijdrage voor nodig!

Er wordt uitgelegd wat de plannen zijn, welke werkzaamheden er gedaan moeten worden, en hoe we dit willen organiseren. Nieuw is dat we een stichting zullen oprichten waaronder de Vechtloop georganiseerd wordt. Ook een wijziging van het parcours ligt nog steeds in het verschiet. Als je (ook dit jaar weer) mee wilt helpen in de voorbereidingen en/of daar ideeën voor hebt, dan ben je uiteraard van harte welkom.

De organisatie van de Vechtloop is in een aantal hoofd- en taakgroepen opgesplitst. Het is mogelijk dat je helpt om in de voorbereiding een deel te realiseren en je op de dag zelf gewoon kunt meelopen. Door bijtijds te beginnen kun je vaak ook zelf bepalen wanneer je iets doet.

Graag begroeten wij je komende maandagavond. Ook een mailtje naar info@vechtloop.nl is welkom zodat wij je vooraf eventueel meer informatie kunnen toesturen.

De Vechtloop organisatie

De datum voor de 31e  Vechtloop is vastgesteld op zondag 24 juni 2012. Zet deze datum alvast in je agenda en houd deze vrij.